Дистанційна взаємодія з органами Пенсійного фонду
Пенсійний фонд України надає зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права громадян. Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (http//:portal.pfu.gov.ua) дозволяє суттєво зекономити час та дистанційно отримати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до фонду.
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису або технології BankID є можливість:
-
записатися на прийом до фахівців фонду;
-
отримати довідки із підтверджуючим QR-кодом про розмір пенсії, страховий стаж, заробітну плату й сплачені внески;
-
подати заяву на призначення, перерахунок пенсії;
-
подати Анкету застрахованої особи для внесення або уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб (наприклад, дані паспорта, адреси проживання,зміни прізвища тощо);
-
подати звернення;
-
активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії, сплати страхових внесків работодавцем та страхового стажу);
-
переглянути відомості про трудову діяльність в Електронній трудовій книжці, подати до органів Пенсійного фонду сканкопії трудових книжок та отримати зворотню інформації про результати їх опрацювання.
Пропонуємо всім бажаючим зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, щоб мати можливість скористатися зазначеними послугами.
За додатковою інформацію звертатись за телефоном “гарячої лінії” Чорнобаївського відділу обслуговування громадян — 2 30 60.
“Електронна трудова книжка” онлайн
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (http//:portal.pfu.gov.ua) є доступний для кожного дистанційний онлайн-сервіс -“Електронна трудова книжка”. У ній відображається інформація про всі трудові відносини працівника з 01 липня 2000 року, а в деяких випадках з 01 січня 1998 року за даними звітних відомостей роботодавця. Тепер кожен найманий працівник має можливість переглянути відомості про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески.
Застраховані особи та роботодавці також можуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом, через функцію “Надання скан-копій трудової книжки”.
Скан-копії повинні відповідати наступним технічним вимогам:
-
скан-копія повинна бути кольорова;
-
необхідно зробити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
-
скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізіти документа (назва документа, серійний номер,дата видачі,песатки,підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні -300 dpi);
-
формат зображення має бути jpg. або pdf.;
-
розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
Додатково: паперова трудова книжка повинна бути оформлена відповідно вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.
Начальник Чорнобаївського відділу обслуговування громадян
головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Н.Грицай