Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу
Чорнобаївська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
– начальника відділу документообігу апарату селищної ради
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Для участі у конкурсі необхідно подати документи:
1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;
2) заповнену особову картку державного службовця з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5) електронну декларацію, як кандидата на посаду, передбаченою Законом України "Про запобігання корупції";
6) копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
Термін подання документів: 30 календарних днів з опублікування оголошення.
Документи приймаються за адресою: смт Чорнобай, вул Центральна,154 к. 18.
Довідкова інформація за телефоном: (04739) 22652